مکزیک در مقابل آفریقای جنوبی – شرط بندی جام جهانی

آه، خانه شوم، خانه شیرین! اولین جام جهانی که تا به حال در خاک آفریقا برگزار می شود چنین آرامش شیرینی برای تیم ملی آفریقای جنوبی خواهد بود. این جشن افتتاحیه در 11 ژوئن برای شروع جام جهانی 2010 در مقابل مکزیک به شکلی عالی در ژوهانسبورگ برگزار خواهد شد. جشنی برای ملتی که از طریق آپارتاید، فقر، قحطی و بی عدالتی گرد هم می آیند، این سومین حضور در جام برای آفریقای جنوبی اولین بار از سال 2002 خواهد بود.

جمهوری دارای تیمی خواهد بود که تجربه زیادی در چنین مرحله بزرگی ندارد، اما آماده نبرد با کشوری با بیش از 49 میلیون نفر است. بازی استیون پینار هافبک (باشگاه: اورتون) کلید حمله خواهد بود. سبک خلاقانه و طرز فکر تهاجمی او سرعت حمله را تعیین می کند. کاپیتان تیم و رهبر خط دفاعی، آرون موکوئنا (پورتسموث) است. توانایی تکلینگ بی امان او که به عنوان "تبر" شناخته می شود، به یک ترکیب نسبتا کم حجم کمک می کند. تمرکز اصلی برای این تیم، با این حال، باید بر روی حاشیه آن باشد. این مربی، کارلوس آلبرتو پاریرا، برزیلی الاصل، به عنوان یکی از بهترین مربیان تیم ملی شناخته می شود. او کشور زادگاهش را در سال 1994 به قهرمانی در جام جهانی رساند و دانش زیادی از حضور طولانی مدت در این بازی دارد.

مکزیک، از سوی دیگر، قبلاً بارها به اینجا آمده است. این چهاردهمین حضور آنها در صحنه بزرگ، از جمله حضور در هر جام جهانی از سال 1994 خواهد بود. این بار، آنها ترکیبی از رهبری کهنه کار و استعدادهای فوق جوان را به این بازی ها می آورند. ال تری به رهبری کاپیتان رافائل مارکز (باشگاه: بارسلونا) و هافبک جادوگر 36 ساله حیله گر Cuauhtemoc Blanco (باشگاه وراکروز مکزیکی)، به دنبال بیانیه ای در شب افتتاحیه مقابل کشور میزبان خواهد بود. مکزیکی ها با استعدادهای جوانی مانند مهاجم کارلوس ولا (آرسنال) و وینگرهای سرعتی جیووانی دوس سانتوس (غول باشگاهی ترکیه ای گالاتاسرای) و آندرس گواردادو (دپورتیوو)، از نظر تاکتیکی از چنان برتری برخوردارند که از دفاع آفریقا بهره زیادی می برد. آنها را کاهش دهید و با گیلرمو اوچوا (باشگاه آمریکا) در دروازه ال تری، آنها دفاع محکمی دارند.

این دو کشور هرگز در مسابقات جام جهانی با یکدیگر بازی نکردهاند، اما قبلاً در بازیهای دوستانه با یکدیگر به مصاف هم رفتهاند. مکزیک که در رتبه هفدهم رنکینگ جهانی فیفا قرار دارد، دو مورد از این سه رتبه را به دست آورد، اما آخرین مورد نزدیک به پنج سال پیش بود. بنابراین با وجود استعدادهای جدید در زمین، به ویژه در مورد آفریقای جنوبی، که در رده 90 قرار دارند، این مسابقه حاوی هیچ تنفر یا رقابت شدیدی با

بازی انفجار If you need any kind of information on this article related topic click here:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *